Dagens outfit




Idag så har Bobo valt att klä sig i sin gröna Villervalla body,
som enligt mig börjar bli för liten. Men men, ungen väljer själv.

Till det har han kombinerat ett par röda MeandI haremsbyxor,
som även dom börjar bli för små.

Som grädden på moset i denna färgfest så har han tagit på sig oranga skostrumpor
från trumpettes. Perfekta slappar kläder en grå måndag.







Wilma och Bella har forftarande på sig sina pälspyjamasar och har ännu inte gjort minsta antydan att vilja gå ut.
Regnet hänger i luften och dom myser hellre inne. Ända mot ända kan ingenting hända.

Kommentarer
Postat av: Carola

O vad jag älskar denna kille och hans föräldra.

Jag vill träffa er snart och mera kramas och mysa. han bara växer och jag är så här långt bort. Skit skit skit.

Kram på er alla tre. Jag längtar

2011-09-05 @ 21:08:49
Postat av: Bella

Vilken fin kille ni har! Kram

2011-09-05 @ 22:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback