long time no see...

Nu ska jag uppdatera lite.

Anledningen till att jag inte skrivit på så länge, är nog att jag haft mycket att göra.

Bobo har varit förkyld nu i nästan 4 veckor.
snorig näsa och rosslig hals. Har inte alls känts bra för mig.
(för mig?? det är ju Bobo det är synd om!!)
Efter två veckor så besökte vi barnhälsovården i Tranås och fick ventolin utskrivet,
och när inte den hjälpte efter ytterligare två veckor så blev det
en liten resa till barnaktuten på Ryhov. Ingen dramatisk resa alls även om AKUTEN låter otäckt,
men vi kände att han inte mådde bra.
Väl där så konstaterade som att han är svullen i luftrören och fick inhalera
ventolin två gånger på plats. Lille lille pojken.
Han hade också gått ner 250gr på fyra veckor vilket inte är så bra.
Men han har ju att ta av, så vi är inte oroliga :)

Han väger nu 8140gr och är 67cm lång.

Han har börjat vända sig från rygg till mage,
och är vi har börjat med smakportioner som typ är det konstigaste som finns tycker Bobo.
Han hajjar inte alls det där med att SVÄLJA, men vi gissar att det kommer med tiden :)



Skitroligt med mat i munnen, men vad fan ska man göra avét?





Racergåstolen är en favorit!
(gissa om jag höll på att skita ner mig en morgon när den började spela
av sig själv kl 06)









Tuppkam var det ja





armhävning 867 i rad :)

Kommentarer
Postat av: Fia

Han är ju nderbar den där prinsen <3

2011-10-28 @ 15:25:54
URL: http://[email protected]
Postat av: camilla

Lik pappa!

2011-11-01 @ 12:58:12
URL: http://www.nissaviken.blogspot.com
Postat av: Jennie

Han är SÅ fiiin!

2011-11-07 @ 09:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback