Dag 104

oj ett till, redan?

Ja, nu är ju pappa Tobbe på plats, han har varit i tranås på rehab från mig. 
Så nu när han är tillbaka unnar sig mammi utflykter både hit och dit.
Sitter och väntar på en vän som ska hälsa på,
och snabbade mig in på Bibblan för att ge er lite bilder.

Det är visst sånt som är poppis i bloggar har jag märkt :)

Det senaste dygnet har Bobo varit superduktig med flaskan,
alla mål har han ätit på flaska och vi har inte "tillmatat"
något i sonden, utan han får bestämma själv när han är hungrig,
mätt och hur mycket mat han vill ha.
Det är ett jävla meck med det där annars,
att ha koll hur mycket mat som "fattas" hela tiden.
Men senaste dygnet har han som sagt skött det där lite själv.
Och i morse när jag vägde honom så var jag på helspänn...
Men han hade gått upp 35gr, och det är hur bra som helst!

Go BOBO!!












Kommentarer
Postat av: malin a

åh gud vad fina ni är:)

2011-05-17 @ 12:59:47
Postat av: Lina C

Håller med Malin, sötaste Jenny och Bobo i världen. Puss på er

2011-05-18 @ 22:53:15
Postat av: mormor

Mormors favisskille. Bara så ni vet!

Tuffaste killen för en mormor att titta på.

Snart kan vi pussas och nypas lite osså.

Du är en hjälte, mitt älskade barnbarn.



2011-05-18 @ 23:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback