Dag 50

Dag 50

Notera här att jag inte längre skriver någon hemdag.
Jag har en känsla av att vi inte kommer att komma hem i "vecka 40"
som jag tidigare trott. Kanske lite senare :)


Men idag skriver jag med ett leende på läpparna.
Bobo Prinsen är så stark och fin just nu.
Han svarar så bra på kortizonkuren han går på,
och dom senaste två dagarna har varit SÅ mysiga.

Nu kommer vi till den där punken igen,
då det förbereds för en flytt till Jönköping,
och den här gången så KÄNNS det verkligen som att den kan bli av.
Så i morgon är det tänkt att han ska flyttas.
Hur gärna vi än stannat kvar i Linköping,
så vet vi att det tyvärr kommer komma någon annan superliten
bäbis, som kommer behöva Bobos specialplats,
och då är det oundvikligt för oss att Bobo flyttas.

Och det är ju en roligt del av det hela,
att Bobo inte längre är superliten,
utan att han blir större och större och behöver
flyttas till sitt hemsjukhus...
Vi har varit beredda på det länge,
och just nu så känns det skönt,
som att vi tar ett steg närmare hemmet, och våren.
Inte geografiskt, men vårdmässigt :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback