2 veckor!

Idag har Bobo varit utan syrgas i två veckor.
Två härliga veckor och hopp om att den aldrig någonsin kommer behövas mer.
Dock så har vi behållt alla syrgastuber här hemma,
och även saturationsmätaren (som visar hur bra hansyresätter sig) utifall att han blir sjuk.
En förkylning just nu skulle han inte klara utan syrgas nämligen.
Men vi håller tummarna för att han ska kunna pigga på sig ännu mer,
och bli ännu starkare och att allt ska gå galant!

I onsdags så var vi på Neo i jönköping, för att väga och mäta och göra en
syn undersökning.
Han väger nu 5025 och var 55cm lång.
Ögon undersökningen gick inte så bra som vi hoppades,
och han ska undersökas igen om två veckor.

Men nu är vi utskrivna från Neo i allafall,
och i torsdags började min MAMMA ledighet som jag längtat efter.
Innan så har vi haft "vård av svårt sjukt barn" och även om det bara är en
ren formalitet, så känns det skönt att ta vanliga hederliga mammadagar nu :)


Gymma sig lite





Babysitta sig lite



Hänger med sin bästis Adrian



Mysa i vagnen


 

 
Ja, det här med hunduppfostran är verkligen min och Tobbes grej,
om man har tagit sig upp på bordet, så är det inte mer än rätt att man ska
sitta, ligga och tigga fint, annars får man inget gotta :)






Bobos Hus






Bella och Wilma, första och förmodligen enda kortet då
dom sitter fint tillsammans :)










Kommentarer
Postat av: Sandra o Adrian

<3 <3 <3 Snart dags för i*-fika igen va höhö

2011-06-26 @ 18:00:00
Postat av: Carola

2011-06-26 @ 18:21:51
Postat av: Anonym

Oj, jag glömde skriva.

Men gud i hela mhimlen jag jag längtar till er. jag blir bara sjuk av att kolla på dessa bilder och läsa allt bra. Men jag vill var med där nere NU, inte om 2 veckor. Jävla jobb aldrig ledig jag håller på och längtar så jag tror jag spricker och ni måste flytta närmare, hur kan man vara så dumma och bo så långt från mig.jag vill vara moster hela tiden aktivt. inte bara i bland.stavar fel gör jag också men det blunder jag på.

Men jag älskar er alla 5 super mycket. Kram moster syster och svägerskan.

2011-06-26 @ 18:28:39
Postat av: Maja

Vad skönt att han är utskriven nu, och hoppas att ni inte behöver syrgasen något mera. Våran lille Liam får bara liiiiiiiite syrgas men den behövs ju. Hoppas att vi snart kan vara utan den så att vi också får åka hem och börja familjelivet på allvar:)



Kram

2011-06-27 @ 22:53:14
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: farsan

vad glada vi blir av det vi läser o fina bilderna på grabben Bobo.

2011-06-28 @ 20:11:35
Postat av: Emelie

Vad härligt att se så många fina bilder! :) Skönt att slippa syrgasen och att du får vara mamma-ledig på riktigt! Lycka till med allt.

2011-06-30 @ 23:33:35
URL: http://fotamindag.blogspot.com
Postat av: Hanna

vilken duktig kille som klarar sig utan syrgasen nu! Så roligt att läsa!



Och Tack :) men det är inte alls konstigt att du inte läst om bröllopet för jag avslöjade det på blogget bara för ett par veckor sedan när det dök upp möhippebilder på andra shanghaibloggar :)

Grattis till mammaledigheten förresten ;)

kram Hanna

2011-07-03 @ 05:33:01
URL: http://hemmahoshanna.blogg.se/
Postat av: Malla

Hahahaha... Fina tjejerna vet vad en bulle ska ha...



Vad roligt att läsa att allt går framåt med liten Bobbopojk... Så skönt för Er, njut av mammaledighet och sommar!!!!!!!!Kram...

2011-07-12 @ 11:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback