storleken har ingen betydelse



Idag så skulle jag åka till min gamla vän Cathrin.,
hon har, genom sitt jobb, ordnat två prydnads "fågelholkar" åt mig.
Vad jag förstår så är det en form av dagsverksamhet,
då människor, för att sysselsätta sig, snickrar och bygger och målar lite små grejor.
Så jag beställde GLADELIGEN två holkar till ett billigt pris,
då jag sen innan har två stycken, dom jag tycker väldigt mycket om.

Dom två holkarna som jag har sen innan, har en annan kompis till mig gjort.
Samma tjej som gjort den där stjärntavlan ni vet?

Hur som helst så såg jag en bild på den här "nya" holken, och tyckte att den var
skrämmande lik, dom jag redan hade, så jag slog till.

Nu är ju bara saken den att jag inte riktigt tog reda på fakta innan jag beställde... haha










Så nu hamnade jag i en sits då jag inte riktigt vet var jag ska ställa holkarna :)
Dom är jättefina och jag tycker om dom.
Men dom passar nog inte som ett par i ett fönster, som jag hade tänkt.

Den ena kommer nog att bli en välkommen holk,
som får stå ute på trappen, medans den andra får kluras på ett tag....

Haha, snacka om att jag fick en chock när jag såg dom...





Kommentarer
Postat av: T

Hahaha det va kul =)

2011-01-31 @ 08:34:59
Postat av: Hanna

haha, vad roligt! Men fina var dem :)

Och magen din, så fin DU är! Mysigt att få följa här långt bortifrån. Christopher gillar din blogg också, han tycker du skriver så fyndigt! (särskilt den där om graviditetsveckorna som vi båda satt och fnissade åt här hemma)



Ta hand om er tre nu!

2011-01-31 @ 15:36:40
URL: http://hemmahoshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback