lilla fölsedan!

Godmiddag alles.

Min dag har börjat kanon,
Joe Labero kom och körde ett litet nummer i går kväll,
och i morse kom Tranås Musikkår och uppträdde i trädgården.
"Asch... inte för MIN skull" kände jag,
men likförbannat så stod dom där ;)

Nejdå, dagen har hittills varit ganska lik andra dagar,
bortsett från att jag fick en liten fölsedagspresent igår av karl.
Varken han eller jag kunde väl vänta tills idag :)


Annars så har jag spenderat veckan med att pyssla och måla,
Tillbringade kvällen igår med Bästigaste Emelie och Åsa.


Här har vi två målar projekt som just har slutförst.

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh så fint du har gjort! Tänk vad mycket en burk färg kan göra!

2011-01-23 @ 20:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback