klädparty :)

I veckan så har jag varit hos kära Linda på klädparty.

Meandi var märket, och även om jag kanske
tycker att dom är i dyraste laget, så har jag hört att dom är väldigt prisvärda.
Och det är ju så skoj att planera klädköptill den lilla!!

Även om jag är väldigt mycket för "polarn & pyret" stilen
som är lättmatchade enfärgade och randiga barnkläder,
så tror jag att jag gillar dom här kläderna snäppet mer.
Färglatt till tusen, som får barn att kännas som BARN :)






(bilder tagna från meandi´s hemsida)



Sen så säljer en annan vän till mig Blingokläderna.
Dom är i samma stuk, och också KANON fina!!

Nu kollar ju jag väldigt mycket på "unisex" kläder,
eftersom jag ännu inte vet vad det blir för lite krabat.
Men jag gillar det. Jag gillar att det inte blir FÖR tjejigt eller killigt.
Sen kommer jag ju sitta där med en rosa eller blåklädd liten en,
men till en början så gillar jag det tuffa som passar båda :)

Här är två favoriter ur deras kollektion.





(bilderna tagna från blingo´s hemsida)




Till tjejen som kommenterade bloggen och undrade var jag köpt tavlan
i förra inlägget... så kan jag bara säga att jag har förmånen att känna en
tjej och kille som gör dom där tavlorna, och den gröna trälådan.
Eller rättare sagt, gjorde, för dom tillverkas inte längre...
Så tyvärr så finns dom inte att köpa i butik :(

(egentligen så var tavlan vit med grå stjärnor, och lådan var också vit,
men jag kunde inte hålla penseln borta... *ler*)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback