dop och vardag.

åh jösses, jag suger på att blogga. jag vet.

Jag har svårt att hitta tillbaka till dom där vardagsämnena.
Vad sjutton bloggade jag om innan Bobo kom till världen?

Nu kretsar ju nästintill allt kring mat och sovtider :)

jag ska skona er från sånt larv :)

Under veckorna som gått så har Bobo fått sitt namn, i kristi församling.
Bobo David heter han nu, och han är så nöjd så.

Jag har klantat mig totalt och gett bort Dopbilderna.
Trodde jag kopierade dom till ett USB minne, istället så la jag rätt och slätt över dom där.
Så Malin Fransson, kan jag få låna tillbaka USB.t med bilderna :)







Sen så har det fotats igen.
Den här gången så var det Emelie som fotade.
Och bobo skötte sig bra den här gången också!
Och Emelie också såklart!!












Kommentarer
Postat av: Lina C

Välkommen Bobo in i församlingen ;P Åhhh vilka fina bilder, så härligt att se hur bra ni mår!! Vi hör av oss när vi åker mot Tranås så kan vi caffe latta oss :D Pussar och kramar från oss

2011-08-31 @ 15:17:41
Postat av: malin a

Världens sötaste unge:)

2011-09-03 @ 10:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback