Dag 84

helvetes jävla skit fans kuksjukhus!!!

hm. eller hej.
Man kanske börjar med att säga "hej"

Nej, det är slut på det där jävla,
leka roligt och trevligt och kämpapåiga.
Jag är trött nu. Så in i helvete trött.

Trött på dom här fisgula väggarna som säkert det säkert forskats kring.
Forskats fram att jag kommer bli lugn, och att dom har en helande effekt.
Trött på dom här hårda fula golven och trött på att le,
och förstå att nicka och hänga med i svängarna.
Så trött så ni anar liksom inte.


Jag är trött på mig själv också.
Irriterad över att jag inte tar mig i kragen,
och går ut och går för att få en nypa frisk luft.
Men jag har inte lust. Jag sitter hellre där jag sitter
och låter dagen gå, så att det kommer en ny.
VET ju att jag kommer få energi, om jag ger mig ut.
Men nehheeddå. Här ska det sittas inne minnsan :)

På något konstigt jävla sätt så går dagarna i ett.
Det är prover som ska tas, undersökningar, och möten.
Dom senaste två dagarna BORDE vi ha hunnit med att bada Bobo,
men vi har skjutit på det pga tisdbrist. haha. Hör ni så konstigt detlåter?
Men idag ska han få bada, jag har masat mig upp till Bibblan för att blogga,
Tobbe har joggat en timme, och vi får besök i eftermiddag.


Men det har hänt en del sen sist,
Bobo har börjat sova hos oss på nätterna,
Bobo har varit UTE på promenad i 30 för första gången!
och sist men absolut inte mist, Bobo har börjat med FLASKAN!
Och han väger 2975 nu, så i morgon eller på fredag borde han
tagit sig över 3KG gränsen. Lille plutten! eller STORA :)


Så här går det framåt!
Men tyvärr så ser syrgas situationen ut att bli rätt så långdragen ändå...
pratas om att den kanske trots allt kommer följa med hem.
Och även sonden kommer han förmodligen behöva hemma.
Men det gör inte så mycket nu faktiskt.
Just nu så kan jag ta med hela sjukhuset, och hur många assistenter som helst till Eketorp,
bara vi får komma HEEEEEEEM någon jävla förbannade gång.

Jag svor i början av inlägget,
och jag svor i slutet.
Jösses sicken mamma man är :)

Hej då förhelvete och ha en skit bra dag,
det ska jag ha, mitt i allt tokeri!!! :)


 

 

 


haha, svårt att ta bild på natten,
men här är ett litet "bevis" på att BoboPrinsen får sova hos oss nu.


Kommentarer
Postat av: Linda E

Jag förstår dig Jenny. Men det är fasen inte långt kvar nu. Snart ska vi ju grilla lite haha.

Goaste killen är han ser jag.

Puss

2011-04-27 @ 13:23:41
Postat av: Anonym

Det är nära nu, Jenny! Jag kan vara assistent hemma hos er... Kram!

2011-04-27 @ 14:02:41
Postat av: Carola

oj vad jag vill vara hos dig som stora syster nu.

Bara sitta och hålla om dig och låta dig gråta som när du var liten och hade ramlat eller när nu var arg att jag hade gift mig, för du trode inte jag skulle ha tid med dig,kommer du i håg. Tänker inte säge kämpa eller hållut. För det gör du det vet jag. Men en lång helg i sommar ska ni få av mig och fam i sommar, Och jag ska bara pysla om dig kanske Tobbe och Bobo också. HA HA Ha ha en trevlig eftermiddag med besök nu. och känn min kram i luften.

Många kramar och älskar er/Dig

2011-04-27 @ 14:03:07
Postat av: Anonym

oj vad jag vill vara hos dig som stora syster nu.

Bara sitta och hålla om dig och låta dig gråta som när du var liten och hade ramlat eller när nu var arg att jag hade gift mig, för du trode inte jag skulle ha tid med dig,kommer du i håg. Tänker inte säge kämpa eller hållut. För det gör du det vet jag. Men en lång helg i sommar ska ni få av mig och fam i sommar, Och jag ska bara pysla om dig kanske Tobbe och Bobo också. HA HA Ha ha en trevlig eftermiddag med besök nu. och känn min kram i luften.

Många kramar och älskar er/Dig

2011-04-27 @ 14:05:10
Postat av: Erika

Ni är ju fantastiska, glöm inte bort det!

2011-04-27 @ 14:24:02
Postat av: Sandra och Silas

Och helvetes jäkla skit!!! För att ni inte är hemma så vi får mysa med er varje dag!!!! ;) Längtar så!!! Men SNART (som du hört så många gånger) är ni hemma!!! Håller tummar och tår så tiden springer iväg!! PUSS sötnos!

2011-04-27 @ 14:26:55
Postat av: Emma P

jenny för fan klaga ur dig allt du behöver, annars har du det inom dig!



du är världens starkaste och coolaste mamma!



snart är det ju sommar och allt, fortsätt som du gör, var glad, ledsen arg och sur! annars orkar man inte!



PUSS

2011-04-27 @ 15:44:19
URL: http://juckas.blogspot.com
Postat av: Helen

Ut med allt bara & svär hur mycket du vill :)

Måste iaf vara en underbar känsla att få komma ut på prommis med prinsen <3

2011-04-29 @ 18:51:16
Postat av: Anonym

fina bilder:)

2011-04-29 @ 19:29:55
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Josse

2011-04-30 @ 00:27:39
Postat av: Lina C

Jenny sötaste bästa Jenny, skrik ut alla känslor för det finns massor inuti dig som bara måste få komma ut!! Alla skulle känna som dig om man hamnde i samma situation. Jättesöta bilder på en jättesöt liten prins, va duktigt han går upp i vikt förstår att ni är lyckliga över den utvecklingen. Såg att våra prinsar har likadana teddyjackor <3 de ser ju bara så söta ut i dem!! Pussar och kramar i massor från hela familjen Källbom/Claesson

2011-05-01 @ 17:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback