nytt sökord.

Från att ha sökt på, lantligt, shabby chic, green gate, nyblom&kollén,
madame stoltz och miljögården på tradera,
så har jag helt plöttsligt börjat söka på lundmyr, Polarn&pyret och Esprit.

Detta var väldigt väldigt otippat måste jag säga.

Men det är ju så kul att titta lite.


Är så ivrig på att magen ska börja synas!
Påminn mig om att jag kommer ångra mig sen. haha

Jag pratade med barnmorskan i måndags angående ridningen.
"Herrejösses, SJÄLVKLART ska du fortsätta rida!" sa hon.
Och SJÄLVKLART ska jag göra det, svarade jag.



Angående den där shoppinglistan jag skröt om i måndags.
Jag har verkligen inte haft tid att storhandla än, tyvärr.
I måndag grillade vi korv och åt med bröd,
i går åt vi hos svärmor, och IDAG ska jag göra fiskgratängen.

Hujjeda mig, ingen ordning på nåt.


Idag är jag arg på Tobbe som bett mig köpa ett skottkärredäck
på mitt jobb. Ehhh? Ja det är ju verkligen mitt område.

Tänkte be honom handla mango chutney, gelatinblad och
foundation, så ska han minsann se hur smidigt det är
att shoppa utanför sitt territorium.

KÄRLEK




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback