nya blommor

Förra månaden var inte nådig ekonomiskt sett.
Så i sluttampen så längtade jag efter den tjugofemte,
minst lika mycket som en fjortis längtar efter sitt studiebidrag :)

Jag visste så väl vad nya slantarna skulle gå till.
Och det var till nya blommor.
Både inne och ute behövdes det något fint att titta på.
Frågar ni sambon, så håller han inte med.
Men hur ofta har vi frågat om en åsikt?


Hursomhelst så blev den en vända till Forma Rum i måndags,
och en snabb vända till Ljungs i går.

Och det har piffats, och planterats och grejats.

Så nu ler jag som en sol.

Nu är shoppingen den här månad avklarad. Tror jag.
Eventuellt får jag med mig någon till Ullared :)
Måste ju köpa JULPYNT till ett helt hus..


Här kommer lite flowerpics.

Hälften av dom är fejk.
Börjar tröttna på att byta ut och kasta och försöka leka
florist. Jag är så himla dålig på att sköta blommor, så det finns inte.
Tror att plastblommor är en investering :)



 

 



 

 

 


Kommentarer
Postat av: Sandy-pete

Ja men jag har övervägt och jag tycker absolut vi ska åka till Ullet. Vi kan ju få syn på Ola-Conny ju =) eller Morgan

2010-10-27 @ 12:50:53
Postat av: Hanna

Va du pyntar å fixar:) Jättefint!

Plastblommor är det bästa.

Bara damma å blås.



Kramar

2010-10-27 @ 13:34:17
Postat av: Krutrut-Lisa

Jag tyckte de var finast de sista blommorna. Bulldoggsflowers <3 .



KRAM LISA

2010-10-27 @ 22:44:28
URL: http://krutrut.com/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback