Snygga mamman

Älskade barn.

Det sägs att om du är en flicka,
så stjäl du din mammas skönhet.
(eller så är du en pojke,
som kommer vara sööööt som en flicka)

Jag är din mamma, och JA du stjäl min skönhet.

Sen du bosatte dig i mig,
så har jag fått dålig hy, tunt och risigt hår,
dålig andedräkt, och finnar över allt på kroppen.
För att inte tala om att jag börjar bli tjock :)

Detta är helt ok för mig.
Jag vet att du kommer vara värd det.

MEN!
Detta säger jag till dig, och hytter med näven.
VÅGA aldrig skämmas över mig.
Gnäll inte på att jag inte är smal som alla andras snygga mammor,
eller att jag är rynkig och glåmig.

Det är du som gjort mig sån här.

Med det sagt, så vill jag att du ska veta att jag
längtar efter dig, massor.
Och gud vad söt du kommer vara!

puss från din fula men fortfarande underbara Mamma.




100712 (typ två månader innan du flyttade in)

Om du vill kan du ju skriva ut den här bilden,
och visa dina kompisar, att jag VAR snygg en gång i tiden.

Kommentarer
Postat av: Malin

DUUUU är o kommer alltid vara den finaste..

2010-11-25 @ 14:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback