saknar sommaren

I somras.
Eller början av sommaren så hade jag en härlig dag.
Jag minns den såväl.

Jag och Bella låg på gräsmattan och skrev svindlande planer för
sommaren, semestern och alla helger framöver.





"antennsladd, internet, måla staket, måla farstun, el patron, vattenutkast, fälla träd, måla hus"

haha, det är ju skönt att man hade lite mål med sommare.

Såhär i efterhand så är ju nästan att på listan fixat.
Och det är faktiskt lite galet.

Man står mitt i smeten, och tycker att inget händer,
och det är en salig röra.
Men faktum är att det GÅR FRAMÅT.

Älskar att ha hus,
älskar att fixa och dona och se en skillnad EFTER.

Men åhhh vad jag längtar efter sommaren igen.




















Kommentarer
Postat av: lulle

åhhh, jag med rå!!!

Inte mysigt längre med kalla äckliga kylan!!

2010-11-16 @ 09:43:17
URL: http://lbostro.blogg.se/
Postat av: Camilla

Tack Jenny!

Nu kommer jag följa er,

vad kul med bebis! Grattis!

Älskar dina tjejer, tänkte ju Engelsk bulldog först...

Kram

2010-11-16 @ 18:17:53
URL: http://www.nissaviken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback