när hände det här?

Igår kom hon och hälsade på.
Malin.

Efter en semsterresa på 5 veckor så stod hon i min hall,
och jag ville nästan gråta.
Hon har varit så saknad att hon inte kan förstå.
Men nu är allt som vanlig igen,
och jag kan skylla mitt bölande på hormonerna. som vanligt.

En sak vi båda kunde enas om,
var att den däringa magen har blivit stor.
Den har kommit så fort, att jag knappt hinner med.
Otäckt också att det är 15 (!) veckor kvar. Detta bådar inte gott :)

Jag har ju mer och mer förstått att det faktiskt ÄR en liten en därinne,
som på någon sätt ska komma UT.

Aja, alla andra kvinnor har ju ordnat det där galant,
så jag tror inte jag blir något undantag.


Jag kan inte förstå detta själv.
Men detta evinnerligande "boandet" som alla tjatat om,
den kanske har drabbat mig ändå?
Här målas det och förebereds för den lilla som aldrig förr,
barnrum ska tapetseras, gardiner ska sys, möbler och atteralljer inhandlas :)

Igår när jag gjorde stora shoppingen på Ö&B, (ni vet folie, plastpåsar, tvättmedel,
diskborstar, glödlampor osv) så ser jag själv när jag ska packa ner varorna,
att jag handlat 5 paket med vårservetter och den där förbannade babyoljan ;)
NU??????

Aja, då är ju det ordnat för en stund i allafall :)

















1/3 färdigsydda bebisgardiner :)
Obs, lita aldrig på att mönstret på tyget är tryckt rakt...
Här har jag följt en stadkant och ÄNDÅ, är gardinhelvetet sné...
Men jag antar att det inte spelar så stor roll i värden :)

 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ååå lilla magdulledutten då...;)

Där inne ligger hon å fiser,

så mysigt!

Fin mage har du verkligen.



Puss

2011-01-26 @ 11:10:45
Postat av: Linda

Oj, oj, oj! Fin! Det ser ut som att vi ska boka in något snart :) Kram, kram

2011-01-26 @ 12:41:39
Postat av: T

Jag måste få gissa! Tror det blir en pöjk! =)

2011-01-28 @ 17:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback