ja super happy får man inte vara länge ;)

Jag gillar den här mentaliteten :)

Det är inte många som kommenterar bloggen,
i förhållande till antelet som läser den...
Och det är inte alltid som kommentarena är positiva eller snälla.

Men idag fick jag en uppmuntrande sådan.

Postat av:

haha jaa jenny ä verkligen sååå super happy, det är nästan så man spyr lite ibland!




Jag vet inte, men jag tror att den kommentaren säger mer om den personen
än om mig ;)

(rätt roligt också att jag själv har spytt ibland, lite sisådär varje morgon i 5 månaders tid.
så det där med att spy, lite ibland, det känner jag igen....)

Ja, så var det där med jantelagen.

Men får inte ta plats, och gud förbjude den som är glad och nöjd.


Jag vet inte om det undgått något att den här bloggen beskriver
lika mycket MOTgångar som medgångar jag har ;)

Men jag bjuder på det. Faktiskt.
När man har en liten topp för en gång skull, så står det alltid
något bitter en i ett hörn och hoppas att man ska snubbla.

haha. Nu ska jag gå och äta rosaskimrande rosenblad och rensa avlopp,
och ta hand om en spysjuk sambo, det är min måndagkväll det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback