Grönt är skönt

Lilla älskade vän, ta det här på rätt sätt nu.
Och försök att se detta ur mitt perspektiv.
Grönt är din nya älsklingsfärg.

Mina älsklingsfärger när det gäller inredning är
beigt och vitt, på sin höjd lite grått kanske.

Jag har ju själv förstått att det inte skulle bli ett mysigt barnrum
om jag vill välja fritt hur JAG vill att det ska se ut.
Plus att din pappa har varit väldigt tydlig med att du
ska få dig ett BARN rum!

Tapeterna kommer bli vita och grå randiga,
enbart för att vi ska kunna spexa till det med all jordens roliga
färger runt om, på gardiner, kuddar, mattor och piff :)

Så nu har jag bestämt, att oavsett om du är en flicka eller
en liten pojke, så är grönt din kopp med thé.
Och du älskar snea gardiner.

För vet du?

Gardinerna och sydda -och möblerna är målade med kärlek :)

 

 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhh, vad fint det blev :)

Vad duktig du är, det lilla livet kommer att älska grönt! Kram kram Fia

2011-01-27 @ 14:40:49
Postat av: Anonym

Fint, Jenny!! :D

2011-01-28 @ 07:02:19
Postat av: Karin

Guud vilken fin tavla! Har du gjort den själv eller var finns de att köpa?

2011-01-28 @ 09:18:28
Postat av: Therese

Jättefint! Jag har inrett min lille gubbes rum i grönt, dock en annan nyans, mer åt minthållet. Går att kombinera med alla möjliga färger, rosa passar jättefint till grönt om det blir en flicka =). Min Rasmus har en del rött i sitt rum till det gröna!

2011-01-28 @ 17:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback