första badet och lite annat

Bloggen ligger och vilar i såna där treveckors perioder verkar det som,
sen hojtas det till att "nu får du fan uppdatera lite Jenny"
Och då är ju inte jag den som är den.


"Just haning in my gåstol, börjar ta mig fram och runt med den också,
men oftast så hamnar jag bakåt..."








Första badet var superkul. Men 30 minuter var nog liksom max vad man pallar med,
sen kliade ögonen och jag ville sova nästan hela dagen sen....


Försök till julkort. Gick väl lite sådär. Ska nog kolla runt efter en
tomtedräkt istället :)





"jag kan sitta själv!!"



"och på köpet så fick jag tydligen två fötter. himla roliga att leka med"



"Jag fick en Onepiece i present häromdagen, den är min och mammas favorit!"





"Äntligen så har jag fattat det där med MAT. In i munnen och SVÄLJA.
himla kul faktiskt, för nu exprimenterar vi med mat här hemma.
RisPure är det äckligaste jag vet, och PäronPure och gröt är det godaste!"

En dags mat kan se ut ungefär såhär:
250ml välling till frukost
Gröt och lite Pure till mellis
Spagetti och körrfärssås till lunch
250 välling som lite mellis igen
och kanske en flasta välling till innan jag somnar...

För övrigt så sover jag hela nätterna.
Iofs så lägger jag mig inte innan 22,
men då sover jag till kl 09 som minst.
Det funkar för oss, för mamma är tyligen inte så morgonpigg....





Hit med käket Gudmor!! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh du måste ju ha den sötaste ungen ever, älskar honom i onepeicen, så söt så jag får hål i tänderna:)

2011-12-09 @ 16:10:29
Postat av: farsan

vad stor han blivit o blicken vaken lyckliga ni.

2011-12-09 @ 21:56:38
Postat av: Hanna

oj så han växer sötnosen!

2011-12-11 @ 08:01:16
URL: http://hemmahoshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback