Dag 02 – Min första kärlek

Min första kärlek.

Får man säga att sin första kärlek är sin bror?
Låter det snuskigt på något sätt?
Låt mig då berätta att min bror är nio år äldre än mig.
Så när jag blev kär i honom så var jag 7 år,
och han var 16 :)

Herregud, den killen fick vara vaken hur länge som helst.
Åkte moppe, och hade hur mycket "gott och blandat" och coca cola som helst på sitt rum.
OKEJ plancher med samantha fox på, och manliga dosor med general snus.
Herrejösses sicken kille tänkte man då ;)

På fritids så gjorde jag öronhängen i neonfärger i till honom.
I sån där zernithlera om ni minns?
Jag gjorde små kors, och bollar och blommor.
Som han använde. (haha)

Nu har jag blivit ett par år äldre.
Jag har förstått att man inte kan vara kär i sin bror.
Men jag hyser fortfarande en KÄRLEK till honom.

Jag är stolt, och glad över att ha honom.
Stolt över hans person och framgångar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback