jag hiiinner inte

jag har hamnat i stressträsket igen.

Vänner, dejter, måla, tvätta, och ELDA.
Shit vad det ska eldas nu för tiden.

Jag är på dåligt humör och besviken på så många.
Besviken på vuxna människor som beter sig som barn.
Besviken på förebilder som bleknar.

Det är otäckt att växa upp och växa ikapp folk. (växa OM?)

Det var bra mycket lättare att vara liten.
Då var vita lögner så mycket mer tacksamt.
Nu svider det med ljug.
Nu upptäcks dom och skadar mer än det var tänkt.


Det är så kul med den här deppen och tjurigheten jag har.
Den bottnar alltid i stress.

tar jag det bara piano och njuter av allt lite lagom,
då är jag världens charmigaste.

Men blir det för rörigt och körigt. Då blir jag ättika.

Ska varva ner i helgen och bara vara.

Den här utsikten kan ju få en att varva ner iallafall.

 






Kommentarer
Postat av: Josse

Har du testat avslappning? Det finns i olika former o hjälper mer än man anar. Vill du testa så hjälper jag gärna till =)

2010-12-02 @ 18:12:47
Postat av: Hanna

Lilla vän....du ska inte stressa.

Ta å varva ner ordentligt i helgen nu,

å bara va!!!



Det finns tre typer av människor som jag inte uppskattar: FALSKA, SNÅLA och LATA!!!

Å du är ingenting av det.



Kram

2010-12-03 @ 15:46:34
Postat av: Hanna

Å va fina gardinerna å kuddarna blev!!!!

Du kan ju!!

2010-12-03 @ 15:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback