Dag 110

Idag är det måndag, för er som inte visste det :)

Bobo är superduktig nu.
Utan syrgas hela dygnet, utom när han äter.
Då blir det lite kämpigt annars, andas, suga och svälja, jobbig kombo...

Annars är han utan sonden och det mesta flyter på bra.
Så bra.

Så bra så att vi nästan är på g hem.

Kan tänka mig att vi inte har lång tid kvar här alls.
Jag har fått ett "hum" om ett datum,
men är för feg för att skriva det här.
Det får bli en liten surprise sen :)

Men tänk.

Tänk att vi är på gång.
Babyskyddet ska snart monteras, och vi ska snart få
packa ner våra kläder och bege oss HEM.

HEM HEM HEM HEM HEM. crazy. jävligt crazy.

Dock så får vi med oss syrgasen hem,
vi orkar inte vänta ut den längre.
Men vi klarar det praktiska bra med Bobo och hans syrgas,
så det är nog bara en tidsfråga innan han klarar måltiderna
också, utan grimman.

Love that kid!!

Bläddrade lite bland foton i mobilen och såg dom här två första bilderna,
komiskt nog så låg dom efter varandra.

Det som är så fantastiskt är att detta är min vy, från mina sängar.
Först min säng på Neo, och sen min säng HEMMA.
Snart så har jag en helt annan vy när jag kliver upp på mornarna :)






...och Wilma och Bella!!! saknar dom så det gör ONT!

















Kram på er från mammi och pappi!







Kommentarer
Postat av: Martina

Åhh Äntligen!!! Snart är ni hemma.. Önskar er all lycka man kan tänka sej.. sanrt är ni familj på riktigt och jag kan säga av egen erfarenhet DET ÄR GÖTT=) tack för i kväll och så hoppas jag att nästa gång vi ses så är det inte på neo=) kramar från oss

2011-05-24 @ 22:03:01
URL: http://pleppen.blogg.se/
Postat av: Martina

ÅHH Åntligen, så länge jag har väntat på att mina neo kompisar ska få börja vara familj på riktigt=) Tack för i kväll önskar er all lycka som finns i framtiden.. Och nästa gång vi ses så hoppas jag det är utanför neos dörrar.. stora kramar

2011-05-24 @ 22:05:56
URL: http://pleppen.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Måste bara säga .... ÄNTLIGEN.... är verkligen glad att det går framåt för oss alla så vi kan åka hem och vara familjer igen! Hoppas verkligen vi kan försöka ses något efter NEO-tiden.

Och du Jenny... jag tror verkligen Nellie skulle gilla dig som Pippi :o))

Kram på dig

2011-05-25 @ 15:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback