snabba dagar

Oj, hur ska man kunna blogga mitt i allt det här :)
Det ska matas och vilas och målas lite och göras lite mat till mig själv.
"VÄLKOMMEN TILL SMÅBARNS LIVET Jenny" tror jag ni ropar i kör.

Dagarna går så fort här ute på landet.
Jag försöker att sysselsätta en Bobo,
och ibland hinna med att ta en dusch eller så.
Benen vet jag inte när jag rakade sist, och min fina 
utväxt i håret vet jag inte när jag ska ta itu med.

Men allt det där är ju petitesser nu.
Nu är man ju mamma och man kan låta sig 
fördärvas sakta men säkert. 
Nejdå, det ska nog bli ordning på hygienen också vad det lider.

Vi har kommit fram till att Bobo är en nöjd kille för det mesta,
men nu har han börjat trötta på att ligga ensam, och tröttna på att
vara i famnen, han vill att det ska hända något.
Och då där babygymmet och babysittern hans nya favvosar.
Sen att bli tvättad bakom öronen av wilma och Bella, det är grejjer det :)

 
Jaha, och nu går det inte att ladda upp bilder heller när man väl
tar sig tid att försöka blogga.

Aja, får bli en annan gång (vecka?? haha)

kram och glad midsommar alla!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

haha... känner igen det där med rastlösheten. Alice vill inte alls ligga själv på "golvet". Babygymmet e en bra grej, babysittern är inte så där jättepopulär än.

Dagarna rullar på och man undrar vad man egentligen har gjort!

Kram på dig

2011-06-24 @ 23:25:19
Postat av: MALLA

Ha en god midsommarhelg hela familjen...:D

2011-06-25 @ 11:12:42
URL: http://maggsmaama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback