lilla magklappen

I morse vaknade jag tillsammans med Sambon.
Vi snoozade om varandra och somnade om, typ 10 ggr var.
På något konstigt sätt så är det livskvalitét för oss.

Sen gick vi ner och åt frukost,
och gick och la oss en stund igen.

Och det är märkligt det där.
Att helgmyset aldrig är lika lyxigt som att ligga kvar 5(!)
minuter längre och njuta en vardag.

Men vi låg där, skämtade, skrattade, och hade det bra.
Då säger han:
"Vi måste vara Tranås lyckligaste"
Hm. Det är typ den bästa starten på dagen
Sen om han sa det för att göra en hormonstinn Jenny på
gott humör, eller för att han verkligen är superhappy.
Det har jag ingen aning om.



Jag var med om några rätt overkliga gravid grejer i helgen på en fest.

Först och främst så är en rätt vanlig fråga till mig (oss?)

"var det planerat??"

Men vadfaaaaan ville jag skrika.
Är det något man frågar??

Självklart var det planerat!!
Skulle det nu inte ha varit det,
så är jag inte helt säker på att man skulle säga det heller?

Sen fick jag frågan om det kändes som "mitt" barn,
eller om det kändes som "vårt"...?
Hm. vad svarar man på det?

Till sist så fick jag lilla klappen på magen...
Haha, i vecka 10??

"njae... jag tror inte det syns än sa jag,
jag är nog mest mätt nu" HAHA

Skjut mig och alla magklappare om detta kommer gå för långt ;)






Kommentarer
Postat av: Cina

Hahaha ja du lilla lilla syster du kommer fååå så många klappar på magen av folk i tid och otid....

Jättegrattis till den kommande familjemedlemen...önskar dig lycka till med allt....och du, vilken jättefin blogg du har gjort....

Kramar "storesyrran"

2010-10-11 @ 11:49:06
URL: http://soderenberg.blogspot.com
Postat av: Sandy

Haha helt galet för jag sa precis samma sak till Nicklaz igår. Varför ska alla ta på magen?! Låt den va! Och denna ständiga fråga om det var planerat eller om man ska bo kvar och hur lång tid det tog att bli gravid...Jag instämmer helt på din lije där, skjut alla magklapp och dumma frågor

2010-10-11 @ 12:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback