sagan om bettet.

I fredags.

Gud vad jag hade laddat för en myskväll.
Tobbe hade INTE gjort det.
hans definition av myskväll innebar filmen Johnny English.

Jag som hatar Mr Bean och allt vad han står för
kunde inte förlika mig med tanken.

Jag hade ju drömt om den goda maten,
ligga i famnen på varandra och prata med gulliga bokstäver.

Istället bröt helvetet ut.
Mina hormoner stod mig upp i halsen.
Och det gjorde dom nog på Tobbe också.
För första gången sen jag blev gravid,
så blev han arg på mig. Skrek och satte ner foten.

Det hela resulterade i att jag. Bet honom.

Gud jag vet inte vad som for i mig.
Jag var så arg att jag inte visste vad jag skulle ta mig till.
Och hans ben bara låg där i sängen. Och jag var sugen på en tugga tydligen ;)

Det har gått ett par dagar nu. Så lång tid att vi kan skratta åt det.
Jag har lovat dyrt och heligt att jag inte ska bitas igen.
Det kändes som en deal jag kunde gå med på after all.

Nu ska det nämnas här. Att det var ett TJOCKT täcke emallan min
käke och Tobbes ben. DVS det gjorde inte ont. och det blev inget märke.
Jag ville nog mest göra en statement. Typ. eller nåt.

Så här rullar det vidare. I vanlig ordning.

Gud vad jag är lycklig just nu!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Bitit i det sura, fick ju liksom en touch här ;).



/M

2010-10-25 @ 13:54:33
Postat av: Krutrut-Lisa

Om man biter i sin man fast man inte är gravid... är det ok ändå? ;-/



Grattis till bebben, ska blir roligt att följa er resa fram till det nya livet.



KRAM LISA

2010-10-26 @ 11:19:18
URL: http://krutrut.com/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback