bestäm dig!

Gullet och jag låg i sängen.
Jag vet inte vilken sida jag vaknade på idag,
och Tobbe försökte parera alla mina meningar.

Rätt vad det är utbrister jag.

"Men nu får du fan ta och bestämma dig!
Sluta upp med dina humösvängningar nu,
och bestäm dig om du ska vara glad eller sur,
vi kan inte skylla allt på MINA hormoner hela tiden"

Han skrattade, och bestämde sig för att han ska vara glad.
Det var lätt.

Sen borde jag säga något också.

"jag har inte helt bestämt mig än..."

Så¨nu är sconesen klara, baconen flötig, och teét supervarmt.
Tobbe är och hämtar en släpkärra, för i dag ska vi döda altanen,
och köra den till Tippen.
Ska bli SÅ ljuvlugt.
Riva den nu, dränera, och i vår bygga upp en superaltan, i vår.
Jag är så nöjd.

Hm. men har fortfarande inte helt besämt mig vilket humör jag är på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback