utmanad :)

Tänk att det sitter en flicka,
på andra sidan jorden,
och skriver en blogg, precis som mig :)

Flickan jag pratar om heter Hanna.
Egentligen skulle jag inte påstå att vi känner varandra,
men vi känner till varandra.

Och genom hennes blogg,
så har hon nästan blivit en vän. hihi konstigt det där.

Hursomhelst,
så har hon UTMANAT mig.

Och det är ju inte varje dag,
så det är ju bara att bjuda till och ställa upp.

"Jag har blivit utmanad av Hanna att berätta fyra saker om fyra saker :)


4 TV-program jag tittar på:

alltså, detta är lite trixigt. För FAKTISKT så tittar jag inte mycket på tv.
Men om jag hade tid, och kom ihåg,
så hade jag gärna kollat på:

Grays Anathomy
Desperate Housewifes
Bonde söker fru
Arga snickaren


4a saker jag gjort idag

(nu kommer jag skiva om IGÅR, eftersom jag inte hunnit så mycket än, idag)

Handlat ett "gnagare larm" på granngården.
Hälsar på svärmor och svärfar och visat bebisen
Bakat banankladdkaka till fredagsfikat på jobbet
Njutit av mina hyacinter hemma och druckit te



4a saker jag längtar efter

Längtar efter att Tobbe ska komma hem
Längtar efter bebisen
Längtar efter 1:a advent!
Längtar efter min bror

4a saker på önskelistan

Nya Hush Puppies tofflor
En enkel, billig symaskin
En systemkamera
En frisk bebis!



Jag utmanar Britta, Malin, och Lisa



Trevlig fredag på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback