The bulldog sisters!

För er alla andra som tröttnar på mitt tjat om Wilma och Bella,
ni får vänta på ett roligare inlägg en annan dag.

Samma gäller för er som tröttnat på bebisbrev.


För lilla vän.
Du kommer absolut inte att frysa,
och absolut inte ha tråkigt med två Bullesystrar här i världen.
Jag önskar så att jag kunde säga att dom kommer finnas
hos oss för evigt, men det kommer inte hända.
Detta är ett för känsligt ämne för mig att ens närma mig.
Fy, det är det sorgligaste jag vet.

Men Wilma som snart är 7 år, och Bella som snart är 5 år.
Dom bästa åren i mitt liv hittils.
Jag trodde knappt mitt hjärta skulle rymma så mycket kärlek.
Men det gör det.
Och när du kommer hjärtat, då kommer en till portion med kärlek till.
Faktum är att Wilma och Bella köpte jag tillsammans med Johan.
Johan var en kärlek tidigare i mitt liv, innan jag träffade din pappa.
Det kan låta lite märkligt, hela den där historien.
Men Johan är numera en av våra bästa vänner,
och hundarna bor hos honom varannan vecka.
Så honom kommer du absolut att få träffa!

Wilma kommer du inte märka av så mycket tror jag,
hon är lite av en ensamvarg annars också.
Men hon kommer älska att bli klappad och matad av dig när
du blir större.
Vi tror också att hon kommer att vara mamma till dig litegrann,
och vara en utmärkt barnvakt :)
Hon kommer låta dig slita i öronen och peta i ögonen.
Men det vore snällt om du lät bli. Dom där tar detaljerna kring sen.

Sen har vi Bella. Bella är lite speciell.
Hon kommer älska att få ett småsyskon.
Jag tror att du kommer få räkna med att dela filt med henne.
Hon kan liksom inte ligga NOG nära.
Det hjälper inte att putta bort henne,
så vi kommer att hjälpa dig så gott det går att få plats.
Hon kommer älska dig, och dina leksaker.
Hon kommer pussa på dig och pussa på dig och pussa på dig.
Här gäller det nog att vi håller ett öga på er :)
Här kommer du också ha en trogen vän bredvid din stol i köket.
Det är ok om du tappar mat till henne.
Men snälla, MATA inte hundarna vid bordet.
Vi matar dom hela tiden vid bordet.
Men vi försöker alltid att sluta.

Hittils i livet så har både wilma och bella varit små änglar när det kommer
till att ta hand om bebisar.
Så det är med stor förväntan som vi ser fram emot en till familjemedlem.


Vi har förresten redan köpt din favoritfilt.
Det var den dyraste filten i världen.
Men jag känner verkligen på mig att du kommer älska den.
(du måste älska den!)

Wilma och Bella hade invigning för filten igår.





 

 






 



Lilla Silas är en utmärkt bebis att öva gos på!!!










Kommentarer
Postat av: Sandra och Silas ;)

Åh! Silas och Wilma är för söta på det kortet! ;) De kommer att ta hand om er lille som bara den! :) Puss

2010-12-15 @ 16:03:12
Postat av: Linda

Åh så stor Silas har blivit! Rund go :) Han verkar bra kompis med hundarna!

2010-12-15 @ 22:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback