pyssel o plock

Igår hade jag fotosession ute på landet.
Hej och hå.
Det kanske är dags för sambon att komma hem och
göra mig sällskap igen :)
Annars så är det bra med mig, och mig själv. haha

Hursomhelst så bottnar denna fotosession i dom där urlarviga
modellfotona som gud och alla mänsker åker till sthlm för att ta.
Herregud, hade ni verkligen inte något annat att lägga 1500 kr på?

Och det är posen i konstnärliga rör,
lilla laidback stilen på en barstol,
vinden i håret bilder och framför allt.
Ligga och fläska på en spegel och le sitt frommaste.


För er som vill köra ett litet budget alternativ,
så finns det från om med dagens datum möjlighet att fota liknande (eller bättre)
bilder hemma hos mig.

I december så har vi julerbjudande:
tre olika bilder i olika miljöer utskrivna på vanligt papper
samt på usb minne för endast 999:-
Då ingår även fika och sminkning.
Rekvisita finnes såsom huggkubb, barstol,
ram, babyolja, och säng.





Här kommer min egen variant av spegelfavoriten.





Annars, när jag känner att jag vill pyssla med sånt som jag
normalt pysslar med.
Så slipar jag ju och målar möbler.

Den här veckan så har ett skåp fått sig en omgång,
och en växa säng.
Tyvärr hann jag inte, i all hast, fota någon "före" bild.
men ni får använda er Furu fantasi.





(nu behöver man inte lägga någon större vikt vid den läckra gröna tapeten.
Herregud, det är ju mitt målar rum. Det är inte så hankigt *ler*)


Kommentarer
Postat av: skrutt

hahahah..!!

jag skulle vilja ha spegelvarianten, så jag har någon vacker bild till mor i julklapp. Kan även tänka mig lite babyolja, vedkubb och yxa. Helst lite naket och så där, typ en bild som passar min kommande karl;) hahah , löve it!! Malin

2010-12-09 @ 22:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback